Допомога
Ви можете прочитати відповіді на питання, які найчастіше виникають у відвідувачів сайту:
1. Як я можу оформити замовлення?
Є 2 способи оформлення замовлення:
- Натиснути кнопку "купити" та заповнити форму
- Зателефонувати до Call-центру за одним із зазначених телефонів https://ecase.com.ua/kontakty/ і оформити все з оператором в телефонному режимі.
2. Як я можу сплатити за замовлення?
- Готівкою у відділенні пошти при отриманні посилки
- Готівкою кур'єру (тільки по Києву) за фактом отримання товару
- Карткою, терміналом або будь-яким зручним способом для передоплати
3. Як потрібно правильно робити повернення або обмін товару?
Для повернення бажано зберегти чек або номер замовлення, під яким прийшла посилка. Необхідно зв'язатися з Call-центром, з будь-якого номеру https://ecase.com.ua/kontakty/, назвати оператору причину повернення, вибрати повернення грошей або перевідправку іншого товару. Потім відіслати посилку за зворотною адресою, і повідомити номер ТТН, по якій ми відстежимо та заберемо її.
4. Чи можна перевірити та приміряти аксесуар при отриманні?
Можна й потрібно! Акуратно розпакувати, переконатися що немає браку та що модель підходить.
5. В які міста здійснюється доставка посилок?
- У всі міста - на будь-які відділення "Нової пошти"
- Можлива адресна доставка від "Нової пошти"
- Є кур'єрська доставка в м.Києві
6. Протягом якого часу я можу забрати товар з пошти?
Посилка зберігається на відділенні Нової пошти п'ять днів. На п'ятий день відбувається автоматичне повернення відправнику посилок, що не забрали за цей час.
7. Коли можна забрати замовлення з пункту самовивозу?
Товар поступить до нашого магазину в час, вказаний у Вашому СМС-повідомленні та буде доступний для самовивозу протягом трьох днів.
8. Де можна самовивозом забрати замовлення без доплати за доставку?
У Києві в двох магазинах, що знаходяться біля станцій метрополітену - Почайна та Шулявка. Детальна інформація за посиланням: https://ecase.com.ua/kontakty/.
9. Чи можна купити в роздрібному магазині за інтернет-цінами?
Можна, в тому випадку, якщо замовлення оформлене через сайт. В іншому випадку діють звичайні роздрібні ціни. Купувати через інтернет вигідніше.
10. Що робити якщо чохол довго не приходить?
Ми обов'язково висилаємо всі замовлення протягом сьогоднішнього-заврташньго робочого дня. Якщо замовлення з якоїсь причини довго доходить, найкраще зв'язатися з Call-центром з будь-якого номеру https://ecase.com.ua/kontakty/ і описати ситуацію для найшвидшого вирішення питання.
11. Що якщо товар в посилці прийшов з пошкодженням?
В такому випадку обов'язково потрібно зробити повернення, і повідомити про нього магазин, зв'язавшись за телефонами: https://ecase.com.ua/kontakty/. Іноді таке трапляється, не потрібно залишати зіпсований товар собі, краще зробити фото і відправити посилку назад, щоб замовлення перевідправили ще раз.
12. Фото та опис товарів на сайті - правдиві?
Уся надана інформація на сайті відповідає дійсності.
13. Який товар більш хороший - чохол або накладка?
Залежить від зручності для користувача - всі аксесуари мають гідні захисні властивості.
14. Де можна почитати корисну інформацію про те, як вибрати чохол або скло?
Можна зайти за посиланням на наш блог: https://ecase.com.ua/blog/. Він постійно оновлюється і містить багато корисного. Або можна переглядати й порівнювати описи конкретних вподобаних товарів на сайті.
15. Правда, що потрібно вибирати аксесуари в першу чергу за моделлю телефону?
Правда. Смартфони можуть бути однаковими на зображенні, але відрізнятися розмірами або розташуванням камери - будь-яким параметром, що не дуже помітний по фото. Для того щоб вибрати підходящий аксесуар, слід точно знати назву свого мобільного, наприклад Xiaomi Redmi Note 8 Pro.
16. У магазині бувають знижки або акції?
Звичайно! У нас одні з найбільш лояльних цін і постійно з'являються безліч акційних пропозицій на різні моделі.