Ви можете прочитати відповіді на питання, які найчастіше виникають у відвідувачів сайту:

1. Як я можу оформити замовлення?

Є 2 способи оформлення замовлення:

- Натиснути кнопку "купити" та заповнити форму

- Зателефонувати до Call-центру за одним із зазначених телефонів https://ecase.com.ua/kontakty/ і оформити все з оператором в телефонному режимі.

2. Як я можу сплатити за замовлення?

- Готівкою у відділенні пошти при отриманні посилки

- Готівкою кур'єру (тільки по Києву) за фактом отримання товару

- Карткою, терміналом або будь-яким зручним способом для передоплати

3. Як потрібно правильно робити повернення або обмін товару?

Для повернення бажано зберегти чек або номер замовлення, під яким прийшла посилка. Необхідно зв'язатися з Call-центром, з будь-якого номеру https://ecase.com.ua/kontakty/, назвати оператору причину повернення, вибрати повернення грошей або перевідправку іншого товару. Потім відіслати посилку за зворотною адресою, і повідомити номер ТТН, по якій ми відстежимо та заберемо її.

4. Чи можна перевірити та приміряти аксесуар при отриманні?

Можна й потрібно! Акуратно розпакувати, переконатися що немає браку та що модель підходить.

5. В які міста здійснюється доставка посилок?

- У всі міста - на будь-які відділення "Нової пошти"

- Можлива адресна доставка від "Нової пошти"

- Є кур'єрська доставка в м.Києві

6. Протягом якого часу я можу забрати товар з пошти?

Посилка зберігається на відділенні Нової пошти п'ять днів. На п'ятий день відбувається автоматичне повернення відправнику посилок, що не забрали за цей час.

7. Коли можна забрати замовлення з пункту самовивозу?

Товар поступить до нашого магазину в час, вказаний у Вашому СМС-повідомленні та буде доступний для самовивозу протягом трьох днів.

8. Де можна самовивозом забрати замовлення без доплати за доставку?

У Києві в двох магазинах, що знаходяться біля станцій метрополітену - Почайна та Шулявка. Детальна інформація за посиланням: https://ecase.com.ua/kontakty/.

9. Чи можна купити в роздрібному магазині за інтернет-цінами?

Можна, в тому випадку, якщо замовлення оформлене через сайт. В іншому випадку діють звичайні роздрібні ціни. Купувати через інтернет вигідніше.

10. Що робити якщо чохол довго не приходить?

Ми обов'язково висилаємо всі замовлення протягом сьогоднішнього-заврташньго робочого дня. Якщо замовлення з якоїсь причини довго доходить, найкраще зв'язатися з Call-центром з будь-якого номеру https://ecase.com.ua/kontakty/ і описати ситуацію для найшвидшого вирішення питання.

11. Що якщо товар в посилці прийшов з пошкодженням?

В такому випадку обов'язково потрібно зробити повернення, і повідомити про нього магазин, зв'язавшись за телефонами: https://ecase.com.ua/kontakty/. Іноді таке трапляється, не потрібно залишати зіпсований товар собі, краще зробити фото і відправити посилку назад, щоб замовлення перевідправили ще раз.

12. Фото та опис товарів на сайті - правдиві?

Уся надана інформація на сайті відповідає дійсності.

13. Який товар більш хороший - чохол або накладка?

Залежить від зручності для користувача - всі аксесуари мають гідні захисні властивості.

14. Де можна почитати корисну інформацію про те, як вибрати чохол або скло?

Можна зайти за посиланням на наш блог: https://ecase.com.ua/blog/. Він постійно оновлюється і містить багато корисного. Або можна переглядати й порівнювати описи конкретних вподобаних товарів на сайті.

15. Правда, що потрібно вибирати аксесуари в першу чергу за моделлю телефону?

Правда. Смартфони можуть бути однаковими на зображенні, але відрізнятися розмірами або розташуванням камери - будь-яким параметром, що не дуже помітний по фото. Для того щоб вибрати підходящий аксесуар, слід точно знати назву свого мобільного, наприклад Xiaomi Redmi Note 8 Pro.

16. У магазині бувають знижки або акції?

Звичайно! У нас одні з найбільш лояльних цін і постійно з'являються безліч акційних пропозицій на різні моделі.